Riadenie hysterezy komparatora z MCU

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Duben 24 12:09:10 CEST 2008

To hodne zavisi na sirce pasma jakou je potreba zpracovavat a napajecim
napeti. Resenim muze byt pouziti analogoveho multiplexeru (4053) nebo
vhodneho typu elektronickeho potenciometru (v podstate to same jen na
jednom chipu).

http://www.analog.com/en/subCat/0,2879,761%255F797%255F0%255F%255F0%255F,00.html

Jako inspirace muze slouzit toto

http://www.belza.cz/audio/vol.htm