Odezva lineárního zdroje

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Středa Duben 23 21:48:48 CEST 2008

Zajímalo by mě, jakou má asi tak průměrný lineární (NE spínaný) zdroj
odezvu (šířku pásma). Jde mi o to. jestli by takový zdroj zvládl
vygenerovat  tyto dva testovací průběhy při výstupním proudu 20A (napětí
jsou orientační) :
1) 20V poklesne na  100ms na  4V a pak se nastaví zpět 20V. Chtělo by to
slušně ostrou hranu a malý překmit.
2) 15V stejnosměrných na kterých je namodulován sinus 3V špička-špička o
frekvenci 20-20 000 Hz (frekvence se logaritmicky rozmítá).

Zdroj (nejlépe nějaký hotový) by se řídil externím napětím neboli
analogově (jak vygenerovat toto řídící napětí není problém) a jen by
toto vstupní napětí příslušně "zesílil". Bohužel parametry na takto
rychlou regulaci se obvykle neuvádí, tak by mě zajímalo, jestli s tím
nemáte někdo nějaké zkušenosti.

Beru to (laicky) tak, že takový zdroj je vlastně zesilovač a takový
průměrný audio zesilovač 20kHz klidně zvládne. Otázka je, jak se tato
teoretická úvaha liší od praktické realizace obou zařízení.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |