[OT] Re: Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

Bitovod hw@prelude.cz
Středa Duben 23 13:27:02 CEST 2008

Jen tak na okraj - mam auto, kde jsou v zadnich svetlech klasicke zarovky.
Akorat ze pro jejich vymenu clovek musi nejdriv demontovat zadni pomocne
sedacky (sedmimistna verze LR Discovery), ktere jsou pripevneny pomoci 8mm
Torxu (jake ma to T-cislo si fakt nevybavim), pak se musi demontovat cast
vnitrniho tapecirungu (je tam sice dekl, ale se na tri krizaky), pak zalovit
ve vnitrnim sloupku, odsroubovat dalsi dva sroubky mirne "za rohem" a teprve
pak lze tu skupinovou svitilnu vysunout ven a az tam vymenit zarovku.

Jestli tohle neni postup pro autorizovany servis, tak ja uz nevim, co by to
melo byt. To driv nez jednu zarovku v zadnich svetlech vymenim takovy
alternator nebo servo (vyzkouseno, ta procedura vymeny zarovky je fakt
neprijemna).

Dost se desim chvile, kdy mi nejaka zarovka lupne za jizdy s plne nalozenym
kufrem (mam rok a pul starou dceru, takze kdyz nekam jedeme, tak ten 1m3
kufru zaplnime celkem snadno :) a nejaky dobrak v uniforme si toho vsimne...

Pavel Kutina