Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Středa Duben 23 12:40:29 CEST 2008

Len tak mimochodom, ti co maju take svetla, nosia nahradne LED v aute?
Som zvedavy co bude, az sa do toho obuje neaky iniciativny policajt, a
da ti odstranit poruchu na ceste, alebo berie tech. preukaz :-)
Ja viem, ze to je somarina (podobne ako pri xenonoch), ale podla
predpisu mas mat nahradne suciastky, a predpis je predpis ...

Slavo T.