Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 23 10:48:34 CEST 2008

No ja nevim - mam doma asi 30ks ruznych AUTO LED, ktere maji psane
proudy kolem 50mA (provedeni je vetsinou plastova placka se ctyrmi
vyvody v rozich a cockou na vrchu) a oproti normalnim ledkam maji velmi
siroke uhly bezne treba 120st.

Pokud je zhavim na tech 50mA tak nehreji a chovaji se zpusobne. Vetsinou
maji svitivosti kolem 20cd. Vzhledem k tomu, ze nad jiste proudy
svitivost moc nestoupa nezda se mi, ze by melo smysl je prezhavovat.

Jinak v tech svetlech byva vzdy radove kolem 10-20 ledek (bodu).

Radek Vicek