Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 23 09:54:41 CEST 2008

Jeste me napadla jedna vec - netusim sice jak je to buzeni LED udelane a
co je spina, ale pokud by byly primo na palubni siti tak by je mohlo
klidne odrovnavat/degradovat nejake spickove napeti, o ktere v aute neni
nouze - to co "jarovce" nevadi ledce urcite neprospiva.
Radek Vicek