Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Duben 23 09:30:47 CEST 2008

> Nicmene vam v zarizeni uz nejaka ledka odesla? Myslim samovolne.
> Nepouzivam jich tolik a nejsou v takove permanenci abych mohl na neco
> usuzovat.

	Před pár lety jsem získal vyřazený TESLÁcký RLC metr, je tam spousta LEDek jako posvícení jednotky, kterou automatika rozsahu nastavila, a asi čtyři nesvítily. Taky jsem ze začátku myslel, že odešel budič nebo něco takovýho, ale skutečně byly pryč ty LEDky.
	Ovšem to byly ty pravěké TESLy, ještě s kovovým kroužkem u základny a praporkem.

			Aleš Zíka
			http://results.cz