Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 23 07:50:16 CEST 2008

Ja bych klidne bral, ze muze vypadnout jedna ledka, ale na tom Passatu
nesvitily asi 4 ledky vedle sebe. Jedine ze by praskl nejaky spoj ve
svetle. Nicmene pokud jsou ledky ve skupinach (4xUf(3V)=12V ze by
nahoda?) tak je jasne, ze kdyz odejde jedna tak zhasne cely blok.

Nicmene vam v zarizeni uz nejaka ledka odesla? Myslim samovolne.
Nepouzivam jich tolik a nejsou v takove permanenci abych mohl na neco
usuzovat.

Radek Vicek