Mereni ucinnosti spinaneho zdroje.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Duben 23 07:48:01 CEST 2008

Na zacatku jsou nejaky filtry + mustek + kondik. Takze do site nema
kudy. Mam jen zaporen hodnoty, kladne tam nejsou (proste to je pouze pod
osou). Udelam SS zdroj a budu to napajet stejnosmerne.
Takto se mi totiz chova muj zdroj a jeste jeden od Elka. Zkusil jsem
jej, protoze jsem neveril tomu co merim.

Martin Hanek