Pouzivate nekdo sitove prvky Wiznet ?

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Duben 23 03:29:54 CEST 2008

| Od: "Ctirad Konečný" <ck@cbox.cz>
|
| S temi moduly si ted hraju, ale zatim zadne rezime nechci vyslovit. Zkousim
| jeste Tibbo, Davicom, ENC28J60 a take jsem vykuchal X-port, ve kterem je
| klon 80186 + flash pamet. Uvazoval jsem i o CP2201 od SL, ale zatim jsem je
| nekoupil.
| Zdravim CK

Prosim podelil byste se o nabyte zkusenosti s temi Ethernetovymi radici ?
Pokud jste je vsechny rozjel, tak jste do toho musel vlozit pekny kus prace.
Pokud to neni Vas konicek a nedelate to jen ze zajmu, tak zrejme musite mit
dobry duvod je zkouset (tj. ze nektere nevyhovi).

Napsal byste k tomu prosim par informaci ?

Dekuji predem.
rollfree