Mereni ucinnosti spinaneho zdroje.

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Duben 22 22:22:11 CEST 2008

Třeba protože tento proud není není v žádném případě stejnosměrný a ani
sinusový - u běžného spínaného zdroje prochází proud jen cca. 3ms z půl
periody (20ms), protože jen tak dlouho je napětí na kondenzátoru menší
než napětí na vstupu. Toto by šlo použít jen pro ss zdroj na vstupu.
nebo kdyby byl filtrační kondenzátor hodně velký (což je to samé jako
kdyby byl na vstupu ss zdroj). Dále bych upozornil, že avometr měří jen
střední hodnotu a tudíž pro jiné než sinusové napětí ukazuje nesmysly.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |