ATMega a timer2 s OC2

hobby@rq-elektronik.sk hobby@rq-elektronik.sk
Úterý Duben 22 20:26:03 CEST 2008

zdravim,
uz som teraz trochu mimo tak sa mi nedari presne studovat nastavenia ale:
Clear OC2 on compare match znamena ze sa vystupny pin vynuluje ked to na
neho pride
Clear OC2 on compare match, set OC2 at BOTTOM,
(non-inverting mode) znamena ze sa vynuluje ked to na neho pride ale aj
sa nastavi, ked to na neho nepride

nie je problem tam? - v podstate v definovani typu PWM ?

p.rosko