Mereni ucinnosti spinaneho zdroje.

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Duben 22 17:18:54 CEST 2008

este dalsia vec :-)
Neviem ako je konkretne urobeny ten vas zdroj a ci je mozne aby vykon v
urcitej casti periody tiekol aj smerom von zo zdroja naspat do siete.
Predchadzajuca uvaha s rms hodnotou plati len ak vykon tecie zo siete
dovnutra. Inak rms zapocita aj to co ide von co nie je spravne.
Mate na tom priebehu a*b aj zaporne hodnoty? V tompripade treba pocitat
intergal, nie rms.
b.