Mereni ucinnosti spinaneho zdroje.

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Duben 22 17:05:38 CEST 2008

hmmm... skuste skontrolovat kalibraciu (ci napatia skutocne zodpovedaju
tomu aky si myslite ze je deliaci pomer).
Potom asi este overit vysledok meranim DC prudu za usmernovacom...
Pokial aj tato metoda ukaze 90W tak bude problem inde :-) Tomu meraniu
osciloskopom (+/- povedzme 10%) by som veril. ani tato tolerancia ale
nepriaznivy vysledok velmi nezmeni...
b.