Mereni ucinnosti spinaneho zdroje.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Duben 22 16:58:09 CEST 2008

To sem si take myslel.
Na prvnim kanalu zobrazuju prubeh proudu 8V/div, na druhem kanalu napeti
na vstupu 40V/div.
Mam zapnutou funkci, ktera nasobi kanal A a B a zobrazuje 320V/div.

Matematicka funkce "acVrms(f1)" mi pocita RMS hodnotu soucinu. Na
sekundaru odebiram 50W a me to na primaru ukazuje RMS 95V, tedy W.

Ale urcite ta ucinnost neni dobre.

Martin Hanek