[OT] fotovoltaika - orientace stechy

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Duben 22 14:14:47 CEST 2008

Ano,
take zacinam pozorovat, ze se ritime do zahuby - napr. globalni
oteplovani, kteremu nekteri rikaji prozozeny vyvoj, ktery se cyklicky
opakuje. Dale pak trzni kapitalismus se vsemi negativy s tim spojenymi -
jako maximalizace zisku, neustala honba za efektivitou a zvysovanim
prijmu, no proste spirala neuteseneho rustu.
Uz jenom takova ta nase pekna cloveci vlastnost, ktera spociva v honbe
za katalogovym stesti a zajistenosti je velmi usmevna - ne vsichni totiz
na ni maji penize a pujcuji si je z pochybnych spolecnosti, ktere za
opravdu nekrestansky urok splnuji docasne jejich sny. Realita splaceni,
ktera nasleduje za docasnym uspokojenim pocitu blahobitu pak eskaluje
exekucemi, sebevrazdami a vsim tim nehezkym, ktere muzeme citat na
strankach bulvarnich novin.
Vsimli jste si nekdy, ze spousta veci a kramu je pro cloveka uplne na
hov*o a presto 98 procent lidi po techto kravinach touzi?
Nechci tady plakat nad systemem, ale napadaji mne ted bohuzel takoveto
myslenky, jelikoz budu resit v dohledne dobe otazku bydleni a
jednoduchou uvahou jsem dosel k tomu, ze jakmile se zadluzim, tak me
SYSTEM ma v hrsti - budu drit, abych mohl splacet, drit, abych zvysoval
svou rodinnou uroven a na opravdovy zivot nezbude cas. Martin.