Shanim: OT: redukce m-mory st.ck micro -> na-> m-mor.y st.ck duo

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pondělí Duben 21 23:34:16 CEST 2008

Zdravim konferu,

moc se omlouvam, ale shanel jsem subjekt po certech a dablech a budto je
to za nekrestansky peniz, temer ronajici se cene nove karte stejne
kapacity, nebo neni nic k sehnani a na sklade.

Nemel by nekdo plonkovni tuto redukci, kterou by mi mohl venovat ?

Dostal jsem totiz od kamarada zdarma m.m-ry st.c-k micro a muj telefon
umi duo a kamarad ne a ne najit redukci :( a 1GB to uz stoji za rec.

jeste jednou se moc a moc omlouvam a predem dekuju za odpovedi (soukrome)

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz