Vlastni USB vendor ID.

Tomáš Halabala tomas.halabala@iol.cz
Pondělí Duben 21 17:46:48 CEST 2008

Ale ma to par much:
1) VID muze pouzivat pouze ten vyrobce, ktery si jej koupil!

2) VID ani VID/PID nesmi vyrobce, ktery si jej registroval nikomu
pujcovat a uz vubec ne nikomu dalsimu prodavat! Vyjimkou jsou velci
vyrobci USB chipu jako treba FTDI, kteri za svuj VID zaplatili daleko
vetsi majland a maji smluvne u USB fora povoleno distribuovat VID/PID.

3) VID si kazdy vyrobce kupuje na 2 roky, pak propada a s tim i vsechny
jeho VID/PID, ktere uz pouzil nebo nekomu "prodal"!

Tomas