Mereni zkresleni

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Duben 21 16:18:32 CEST 2008

automaticke na tom je to ze meranie prebieha stlacenim jedneho tlacitka.
Neviem presne ako to funguje, ale myslim ze tam je PLL ktore generuje
cisty signal, knoflikom sa nastavi sa tam priblizne frekvencia vstupneho
signalu, PLL sa chyti a potom to zrejme odpocitava cisty sinusovy signal
od meraneho signalu a meria kolko vykonu ostalo.
automatika v tom je ta ze sa len stlaci tlacitko a samo si to prebehne
vsetky rozsahy na najnizsi ktory ma rozumnu vychylku na meraku.