GSM brana - pripojeni analogoveho telefonu k GSM modulu

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Pondělí Duben 21 09:52:20 CEST 2008

Dobry den,

presne tak, napajim to pomoci rezistoru R9, R10. Jake radove to maji byt
tlumivky? Telefon zapojuji tak, ze vstup MIC pripojim na SPEAKER GSM
modulu a vystup SPEAKER na MIC GSM modulu. Samozrejme pres oddelovaci
kondenzatory.

Zkousel jsem ted dat tlumivky 220uH do serie s temi rezistory a pri
pouziti odporove vidlice se to neprojevilo. Je to tim, ze to jsou male
tlumivky, nebo za ta odporova vidlice lepsi nebude a projevi se to pouze
u telefonu (rozdil s tlumivkou nebo bez) ?

Diky,

s pozdravem Jan Půhoný