levna deska ARM

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Duben 20 00:03:12 CEST 2008

Mimochodem, nedavno jsem konecne sveho BR6104-KP zadratoval, takze mam porty
na konektoru a hardwarove vse chodi, jak ma. Nemate nekdo prosim odkaz na
nejake tutorialy jak treba napsat jednoduchy program, ktery by realizoval
citac pulzu na nekterem z portu?
Svedl bych to sice nejakym scriptem, ktery by treba cyklicky delal cat
/dev/gpioXX, ale to by cely routerik nedelal nic jineho nez tenhle cyklus.

Jakub Serych