DDS by Balu - problem s ridici jednotkou

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Duben 19 18:13:44 CEST 2008

tazko takto na dialku poradit... Treba pozret osciloskopom ci kmita
krystal a ci do procesora lezu seriove data. Pokial je spravne napajanie
a procesor ma spravny reset nema tam byt co ine zle.
b.