Laserová tlačiaren pre DPS predlohy

Michal Stanko ms@midkemia.sk
Pátek Duben 18 19:00:40 CEST 2008

chová sa to rovnako pri použití Eaglu aj Orcadu. Z Eaglu to bol priamy
tlačový výstup z programu ,
v prípade Orcadu to bolo tlačené z GerberTool na spracovanie výrobných
podkladov, ale nebolo to generované cez Postscript.
Mirrovanie bolo zabezpečované programom , či už Eagle alebo GerberTool.
Skúšal som to ešte cez PDF Creator , ale takisto rovnaký výsledok.
Drivre tlačiarne som skúšal aj PCL aj PS, defaultne mám PS.
Skúsim teda aj Vašu cestu cez export do Postscript. Ale až v pondelok v
práci.
M.Stanko