OT: plky (RE: Radiace vs. typy pameti)

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Duben 17 20:32:18 CEST 2008

Kedze ste viaceri zvedavi, tak znacnu cast svojej profesionalnej kariery som
venoval studiu EMC ako takemu, EMC mikropocitacovych systemov a potom to bol
hlavne navrh plosnych spojov s ohladom na EMC. V tejto oblasti som robil aj
doktorat a vysledky boli prezentovane na konferenciach. Zial vo finale som
to nezvladol...

Dalsim hobby, tento pojem preto, pretoze EMC a mikroprocesory su mojim
koncikom, ktoremu som venoval dost svojho volneho casu, je optimalne
programovanie MCU v C s ohladom na odolnost a znova sme pri EMC.
Specializacia konkretne na PIC a PicC.

Okrem toho este priprava technickej dokumentacie k vyrobkom a certifikacia
vyrobkov na LVD a EMC.

Terajsiu pracu komentovat nebudem, je to skor podla hesla robim to co
prinasa peniaze. Tuna s mojimi zdravotnymi problemami asi koncim. Z tejto
prace a hlavne tych "korektnych vztahov" je mi niekedy na grcanie. Aby
clovek stale vymyslal nejake vyhovorky a to co mi prekaza asi najviac, je
to, ze som stratil pohodu a klud v praci. Snazim sa robit si ju poriadne a
precizne, a to vyzaduje svoj cas, co naraza na nepochopenie manazerov na
vsetkych urovniach. Ale momentalne inu moznost nemam, len zatat zuby a
snazit sa robit si aspon tuto aku taku pracu pokial to pojde.

Vo volnom case, snazim sa dorobit si par rozrobenych veci pre svoje
potesenie. Inteligentny zdroj 3.3V s PIC a dorobit dalsiu verziu kniznice
pre sigma-delta prevodniky AD77xx. Dufam, ze tato bude uz posledna a bude
naozaj hodna privlastku profi. Potom obcas este studujem, momentalne to boli
OZ, nejake casti z doktoratu a v plane mam VHDL a jeden vyvojovy kit.

Takze zase som sa rozkecal a idem sa radsej prejst na vecernu prechadzku. To
je totiz najlepsi balzam na vsetky zdravotne problemy a vycerpanu hlavu.
Nerad by som zase skoncil ako vcera vecer.

A.