RE: SPDIF převodníky a optický rozbočovač ?

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Čtvrtek Duben 17 18:56:39 CEST 2008

Delal jsem "DAC 2" http://karafiat.unas.cz/audio.html a hraje moc pekne. Bud se da pouzit koaxialni vstup nebo opticky pres TORX173. Ted k tomu delam (uz asi pul roku :)) prepinac vstupu a uz se tesim az to budu mit v krabici spolu se sluchatkovym zesilovacem http://web.telecom.cz/macura/sluch.html ktery hraje take moc pekne (zvlast ve spojeni s prevodnikem). Nicmene odpovida tomu i cena. Do tisicovky se nevejdete ani nahodou, spis 3tis.+. Uz si moc nemapatuji na kolik me to prislo, mam to na stole rozlozene vice jak rok :). Snad vam to k necemu pomuze. Originalni konstrukci prevodniku najdete na teto strance http://zeuslab.narod.ru/D24.htm