Vzorky TI

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Duben 17 14:52:50 CEST 2008

To je i můj názor a i když zasílání vzorků nevyužívám ( v minulosti
výjimečně ano ), tak proč to potom je ?
Velká firma si je objedná za prachy a je jí to jedno. Sám jsem u takové
dělal.
Mala ukazka z "praxe". Jako kluci jsme si nekdy kolem roku 1968/69 nechávali
posílat propagační materiály od zapadnich automobilek a skutecne nam to
chodilo. Tehdy nebyly PC a tiskarny a tak z nasich rukopisu bylo zrejme, ze
jde o male kluky. Presto nam to chodilo a firma v nas mohla videt i do
budoucna zajimave zakazniky a nebo taky i diky politicke situaci nikoliv.
Dnes nekolik mojich kolegu jezdi v BMW, v Mercedesech ...
Stejne to vidim i u posilani vzorku. Clovek muze na takovychto obvodech
proste profesne vyrust.
Kdysi jsem delal hodne s TTL a s prvnimi CMOS co byly k sehnani. Kdo
pamatuje, tak asi vi jak bylo mnohdy neschudne je sehnat. Daly se sehnat
ruske a z produkce NDR. Prepocitavaci tabulky na znaceni jsem mel porad na
stole.
Musely jsme je shanet a nebyl intenet atd... ze jsem bydlel v Praze byla
velka vyhoda.
Ucil jsem par malych kluku jak na elektroniku a nekteri jsou dnes dobri,
studuji na vysokych skolach a maji na to.
Ta filtrace, zda vam to dojde nebo budete vyrazeni je pro tyto lidi i dost
frustrujici.
Jindra Polivka

Ja nechapu jednu vec - vetsina firem tu ma nejake zastoupeni - proc
sebrane zadosti z jedne zeme neposlou na lokalni zastoupeni jednim
balikem treba 1x za mesic a distributor at to rozesle treba jako dobirku
v cene postovneho.

Dela to tak treba Allegro.

Radek Vicek