redesign GSM anteny

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Duben 17 12:34:15 CEST 2008

Poslal jsem dotazanym foto komercni anteny.
Je na FR4, to cele ma tloustku 0.4 mmm motiv 26x5 mm, tento modul (na
zaslane fotce) jsem dostal pred rokem jako development board, je to
SIMCOM s datovym konektorem bouchnuty do develop desky.
Tyto anteny pripojujeme k TC35i - standardni antenni konektor.
Ale uvazuji o tom, ze bych volil jiny modul , kde by se vyuzilo toho ze
bude primo konektnuty k antene.
Zatim delam navrh , pri mereni komercni anteny kvalita 65%, pri stejnem
motivu na FR4 1,5 mm je kvalita 45%, pri odfrezovani na 0.5 0.6mm
kvalita 61% coz je hodne velky rozdil.
Jedna se o dualni antenu,  na vypocet tloustky mikropasku jsou programy
jako strip line calculator a pod, ale ten motiv neni linearni mikropasek.
Ta antena je skvela, ze je velmi malych rozmeru, neco takoveho bych
potreboval  zvladnout na 1mm FR4.

kvalita v % je prepocet z dBm dle datasheetu TC35i ATC se mi to nechce
hledat jde pouze o srovnani.

LK