Vzorky TI

karel.minarcik karel.minarcik@seznam.cz
Čtvrtek Duben 17 10:31:09 CEST 2008

> Toto vlakno zacalo tym, ze ktosi si objednal vzorky od TI a oni
> promtne zareagovali zrusenim. Len to je akosi uz odmazane...

Vlakno jsem zacal ja.

>Podle me ma vyrobce/distributor plne pravo rozhodnout, komu vzorky
>doda a komu ne. To je prece uplne v poradku.

Ano a ja se nasledne svobodne rozhodl pro jine DSP, takze problem neexistuje.
BTW: Ceske distributory zasadne s nicim neoslovuji, otravuji pak s dotazy nekolik let.

>No jo, ale proc by meli davat elektronikovi bastlirovi na doma nejake
>vzorky zdarma a jeste platit dopravne, kdyz si tento bastlir stejne
>nic nekoupi, pripadne jeho nakupy nepokryji ani ty vzorky, natoz
>naklady na dopravne?

Dat bastlirovi neco zadarmo je nejlepsi reklama, lepsi nez inzerce v casopisech, mozna i levnejsi.
Neni receno ze bastlir se nemuze pochlubit kamaradovi v nadnarodni firme a doporucit svab XYZ.
Dale osobne jsem v zamestnani vzdy zavrhoval firmy, ktere mely spatny pristup k jednotlivci, myslim, ze to dela vice lidi.

Karel