OT: plky (RE: Radiace vs. typy pameti)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Duben 17 08:43:52 CEST 2008

nechcem to riesit cez konferenciu a toto je moj posledny prispevok na
tuto temu. Ludia si potom myslia ze som arogantny a vela si o sebe myslim.
Bohuzial mam pocit ze toto nie je cierny humor a ironia. Je to tak vzdy
a mam pocit ze to je uz skor diagnoza. Chronicka zatrpknutost a
chronicke stazovanie. Stale vypichovanie co by som chcel a co mi
nedovolia. Ako som spominal takto to nefunguje. Pokial chces nieco
dosiahnut musis za tym ist a musis vyvinut usilie. Neustalym stazovanim
sa sa dostanes maximalne tak na poziciu slovenskeho premiera, nie do
vyskumu.
b.