GPS 1PPS signal

Lukas Burda burdal1@post.cz
Středa Duben 16 23:47:23 CEST 2008

Nicmene muzu pocitat, ze dlouhodobe to tu 1s v promeru da, s tim ze
jitter ma sm. odchylku tech 500ns? Takze kdyz odpocitam treba 100 tech
pulsu, dostanu v meznim pripade nejakych 100s+-2*K*500ns. Kde K je
nejake cislo, ktere zalezi na rozdeleni pravdepodobnosti toho jiteru
(mimochodem - jake to rozdeleni asi tak bude?)

Lukas Burda