RE: Re: HDD v autě - životnost..?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Duben 16 23:31:34 CEST 2008

Doporucuji pouzit 2.5" HDD, diky mensi velikosti na disk pusobi mensi sily a jiz z principu se delaji pro "mobilni" pouziti.
Mel jsem cca 3 roky v kufru auta misto CD changeru prave 2.5" disk s MP3 a vcelku s tim nebyl problem ,disk byl zavesen na "4" pruzinach.
Nakonec odesel interface pro komunikaci s palubnim pocitacem a vzhledem k ne moc castemu pouzivani jsem to zrusil.
Odhadem budou razy prenasene pomerne tvrdym podvozkem BMW, vetsi nez razy v libovolnem autobusu.