HDD v autě - životnost..?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Duben 16 23:14:51 CEST 2008

Myslenka je takova, ze filmy budou na disku v DVD formatu ( ne divx ) .
Je s tim prace ( prevod)  a pro obsluhu bude jednodussi prekopirovat
DVD film na HDD.
Doted tam bylo video a stacilo, ale obsluha s tim mela spoustu prace -
muselo se DVD prekopirovat na kazetu ( coz ne vzdy slo)
Takhle by se tam dalo treba tohle:
http://cgi.ebay.de/GV3661-Standalone-3-5-HDTV-Mediaplayer-DVD-Player_W0QQitemZ170210793667QQihZ007QQcategoryZ66139QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
 http://cgi.ebay.de/REKORDER-Multimedia-3-5-HDD-PLAYER-RECORDER-DivX-JPG-3_W0QQitemZ230240327351QQihZ013QQcategoryZ47604QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
a vse by bylo mnohem jednodussi. Zajde se do pujcovny , natahne se do
krabicky a vrati se to....
Jen mam trochu strach , jak se to tomu HDD bude libit.
Kdyz jsem videl, jaky ma bezici disk "gyroefekt" ( velmi spatne se otaci
v ruce) dokazu si predstavit, jake sily pusobi na loziska, kdyz by disk
byl pevne prisroubovan a auto by hoplo...