OT: plky (RE: Radiace vs. typy pameti)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Duben 16 21:27:21 CEST 2008

laboratorii kde sa robi elektronika pre vedecke aplikacie je vela. Ono
sa v principe staci pozret hocikde na zapad od slovenska... Dalsi postup
je potom velmi jednoduchy:
1) najdes si institut
2) pohrabes sa na ich strankach a zistis ako sa tam da dostat
3) posles prihlasku so zivotopisom
4) cakas co odpovedia
Treba este ale trochu zmenu pristupu. "rad sa pojdem hrat...; bonus v
tvare nedokonceneho doktoratu; dristy a pod" ten institut obycajne
nezaujimaju. Ked niekoho hladaju tak obycajne hladaju cloveka ktory bude
robit to co oni potrebuju a nie co by prislusny kandidat chcel a cakal
za to smsku.
Idealne teda najst institut a poziciu ktora ponuka v naplni prace to co
by si chcel. Potom je uz len na tebe ich presvedcit ze ty si ten komu
budu chodit tie smsky z banky...
Instalovanim sa do role mucednika ktoreho nikto nevie pochopit a nikto
nechce posielat smsky za to s cim by sa chcel on hrat sa vela
nedosiahne. Takych co sa stazuju je tam pol republiky.
Obycajne pre to aby clovek robil to co chce musi aj nieco urobit.
A tak...