usb pro prumyslove prostredi ??

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Duben 16 14:37:08 CEST 2008

My jsme to měřili v laboratoři EMC na ČVUT. Rušení bylo indukováno metrovým
korytem, do kterého byl hozen USB kabel nebo RS485 kabel. HUB jsme neměli.
Ale pamatuji se, že výboje několikrát "zblbnuli" i notebook tak, že přestaly
jít všechny USB porty. Měřili jsme s notebookem, který měl přes USB
připojenou myš a několikrát se muselo vše vypnout a zapnout.  Ovšem u
dobrých převodníků (= správně navržených) to bylo v pohodě

Nás tedy hlavně zajímalo rušení indukované do RS485 - snažili jsme se, aby
neshodilo USB komunikaci. Přesto, že převodníky jsou oddělené, na nevhodně
navržených typech se právě stávalo, že to nefungovalo. Podle mne se
resetovalo FTDI.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel