Radiace vs. typy pameti

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Duben 16 11:37:50 CEST 2008

Nj je to pravda, neumim si dupnout ze takhle to proste nejde, ale na
druhou stranu chapu ty jejich pozadavky, protoze se tim vse zjednodusi
po strankach mechanicke konstrukce, nebudou se muset resit nejake
slozite stavy zarizeni (kdy by se prepinali dve FPGAcka) a prijimac bude
dostavat jen surova data, ktere potrebuje. Musim o tom prestat kecat a
poradne to promyslet. Nejhorsi je ze oni taky nemaji moc presnou
predstavu co je potreba.

Tosa