Radiace vs. typy pameti

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Duben 16 10:01:19 CEST 2008

Ano u Actelu jsem mel na mysli antifuse technologii. Berte to ale tak ze
kdyz mi tu sef rekne ze nezaplati vyvojove prostredi od Actelu, tak pri
otezce jestli muzu pouzit HardCopy ASIC asi upadne v krecich na zem.
:-)  ASIC by bylo jiste vhodne reseni, odpadlo by s tim spousta
problemu, ale na druhou stranu pro me nechava FPGA nebo CPLD s klasickou
strukturou zadni vratka pro pripadne opraveni chyb. Jeste se necitim tak
jisty a abych za svoje designy dal ruku do ohne. Bylo by to ale vazne
skvele, mohl bych dat cele zarizeni na jeden chip a jeste komplet s
trojnasobnym jistenim.

Tosa