vypis ze spravce zarizeni "com a lpt" ??

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Duben 15 16:05:25 CEST 2008

 > Jestli tomu dobre rozumim tak ten ser.Connect(str);
 > bude delat otevreni portu, ne ?
 > Pokud ano, tak to neni nejlepsi vec - ten program pak cmucha po vsech
comech
 > a pokud jich par

Ano - testuje se otevreni portu, ono totiz nekdy nestaci jenom vycist
"teoreticke" COM, je dobre se na dany COM pripojit a otestovat, jestli
je "toto" mozne. Z vlastni zkusenosti vim a prosazuju, ze pokud se na
dany COM port nemuzu pripojit (jak se rika pekne lidove - "osahat"), tak
jej vyrazuju ze seznamu volnych portu. S BT porty zkusenost nemam,
nicmene s temi virtualnimi pres USB, pomoci FTDI svabu ano a hlavne
proto je dobre otestovat prime pripojeni na dany comport.
Obecne Syn&Ser vrele doporucuji (nasazeno ve vice komercnich aplikacich,
coz licence povoluje) - mimo jine Syn&Ser ma i funkci pro prime vycteni
seznamu dostupnych COM portu, je tedy na Vas, co preferujete a zvolite -
jestli prime pripojeni na port, nebo vycteni vsech dostupnych.

Pouziva to tu jeste nekdo ? Nebo co vsechno lze vlasne pro praci s porty
vyuzit (vyjma API) ?

> budete mit BTckovych, tak z nej nebudete mit radost az Vam "zatuhne" na par
> (desitek) sekund

Da se uzivatelsky nastavit timeout...