[OT] Dreambox - DVB-T,S?

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Duben 15 14:45:41 CEST 2008

| A proc, zkratka hledam reseni, ktere nahradi tuner v TV, video a pripadne
| i satelit.

To zajimave spojeni jsem myslel tak, ze na dvere klepe DVB-T, pripadne DVB-C.
Ale nikoli DVB-S, kde je situace relativne stabilni.
No a ruzne Linuxove X-boxy se nejlepe citi prave na satelitnim poli.

| pak verim, ze do 5 let bude muset byt soucasny mpg2 nahrazen mpg4

Kdyz jsem videl remeslne zpracovani Dreamboxu, tak bych rekl, ze ten se
tech 5 let do vymeny kodovani nedozije. Omlouvam se fanouskum Dreamu.

| P.S. K etickemu problemu, je ciste veci jednotlivce so si na svem pozemku
| dela s elektormagnetickym spektrem ci pripadne s daty, ktere mu nekdo
| vysila na jeho pozemek.

Ja s tim problemy nemam. Ale je zde v konferenci nejmene jeden clovek,
ktery ma. Tak proc mu pridelavat vrasky ?

rollfree