Schéma v textovém tvaru

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Úterý Duben 15 09:04:40 CEST 2008

	Zdravím,

	neznáte nějaký editor schémat nebo třeba importní plugin do Eaglu, který by akceptovat zadání schématu v textovém tvaru. Něco zhruba ve smyslu "uzel1: R1, R2; uzel2: R1" atp. nějak podobně to měl legendární SADYS na FELu.

	Jde mi o to, že když dělám reverzní inženýring nějaké desky, tak bych si očísloval spoje a součástky, namlátil bych to do texťáku a po importu bych to schéma nějak graficky učesal. Takhle se to snažím rovnou kreslit, za chvíli se mi to začne naprosto nepřehledně křížit a začnu dělat chyby, které se navíc blbě hledají.

	Díky za nápady,

			Aleš Zíka
			http://results.cz