[OT] Re: Couvaci televize v aute.

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 15 08:09:12 CEST 2008

Tak vcera jsem volal na sluzebni cislo a bylo mi receno, ze musim
vydrzet - ze zasilka je v celnim skladu (dohledali mi ji) a ze jsou
zavaleny zasilkami predevsim z USA (kvuli nizkemu dolaru) a ze vse
celnici nestihaji vypisovat celni vymery.
Nicmene nechapu jaky v tom maji system - vim prokazatelne, ze zasilka
dosla 10.4. (znamy mel take balik z USA) byla celne vyrizena druhy den a
uz ji ma doma a ta moje tam lezi uz 10 dnu.

Radek Vicek