OT:MS instalacia

Psota Peter petop@stonline.sk
Pondělí Duben 14 10:28:42 CEST 2008

Zdravim priatelia.
Je mozne pouzit MLK licenciu a aktivovat nou produkt MS O f f i c e  2007 ?
Mam uz nainstalovanu trial verziu stiahnutu z internetu (standard ver.) priamo od MS.
Otazka teda znie mozem pouzit MLK cislo na aktivaciu, alebo musim pouzit len MASTER kit ktory mi nainstaluje nejaky obchodnik?
Stymi licenciami v to ma Gates trosku chaos, a nikto nicporiadnenevie,  kazdy sa boji nainstalovat do starsieho PC MLKverzie -tvrdiac ze je to len do novych PC, atd. No rozdiel 300 percentmedzikrabicovou verziou a MLK verziou je nieco neuveritelne....
Tak ako na to?

Dakujem
Petop