[OT] fotovoltaika - jinak

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Pondělí Duben 14 06:51:47 CEST 2008

Zdravím
Já to řeším jinak, mám pár FV článků napojených přes regulátor na VRLA akumulátory 24V k tomu měnič, na něm visí všechny kompy,telky. No a jak příjdeme k večeru domů, tak se to všechno zapne, makám na kompu, hrajou se hry, čumí se do bedny a ani nevím kdy se to odpojí a čeká na druhý den aby se to dobilo z FV, protože se aku prakticky nevybije.
A někdy čumím při jakém počasí se to nabije.
Ale to, že by mi mohli platit i elektriku dodanou sám sobě, jak sem to tady někde čet, to mě zaujalo.

Jinak, jak je to s VRLA aku, které mají kyselinu napuštěnou v médiu a spešl ventily pro odpouštění plynu. Regulátor totiž, pokud je aku nabit, spouští řízené plynování, u gelových se to musí nějak vyřadit ale u VRLA ?

http://shop.battex.cz/vyrobky/PBQ-200-12LL.php

vývoj software   http://visualprog.cz