[OT] Re: Couvaci televize v aute.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Duben 13 23:17:08 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 13.4.2008 od HW CNCnet.info:

> Jinak s tim volanim - ja bych tam byl zavolal, ale volal jsem jak na
> celni deklaranty, tak na vydej zasilek a i jsem to zkousel pres
> ustrednu - dva dni tam manzelka volala a nic. Jestli mas nejake
> tajne cislo tak sem s nim. ;-)

Ja zadne tajne cislo nemam a nemam napsana ani ta cisla, kam jsem
tenkrat volal. Ja to vyrizoval z auta, tak jsem je mel na nejakem
papirku a ten uz je v kosi.

Musis volat primo celnikum. Zavolej do Kamy, at ti reknou cislo na
postaky. Protoze to cislo, co je na webu posty, je na prd. A tem
postakum zavolej, at ti reknou cisla na celniky, kteri maji na
starosti zasilky hned po prichodu. Tech cisel je snad 5 nebo kolik. A
tam se vola primo celnikum. Ti maji tu zasilku pod palcem.

Ten postup zasilky je jednoduchy. Prijde zasilka z ciziny, tak ji
posta zaeviduje jako prichozi na procleni a preda ji celnikum do
celniho skladu. V ten okamzik ji maji na starosti celnici. Pouze oni
rozhodnou, jestli se uvolni do obehu bez procleni nebo se bude
proclivat. Jakmile celnik rozhodne, co se se zasilkou bude dit, teprve
pak muze posta dal jednat. Kdyz je to na volno, posta zasilku dale
dorucuje, kdyz je to na procleni, pak daji vedet bud adresatovi nebo
jeho celni agenture.

Rozhodujici je to, ze po prichodu zasilky je tam ten celnik, ktery
proste musi zasilku videt a rozhodnout, co s ni bude.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz