Couvaci televize v aute.

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Neděle Duben 13 21:38:03 CEST 2008

Ciste papirove mas pravdu, ale realita se zda byti jina.

Pravda u delextr.. jsem nakupoval jen 2x, pokazde mi zasilka prisla od nejakeho Hung Tunga, deklarovana cena byla pres 50€ a celnici to nechali projit.

Me zkusenosti jsou takove, ze skoro vsechno ci mi jde klasickou postou prochazi bez cla, to co vozi prepravky se cli prakticky pokazde. Letosni extrem, udana cena cca 600$ a .... :-)