[OT] Re: Couvaci televize v aute.

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Neděle Duben 13 19:53:45 CEST 2008

Ja som sa zatial striktne obmedzoval na nakupy do 22EUR, co je
limit na nakup zo zahranicia pre sukromnu osobu. Na balicku vsak
vzdy bola vycislena cena 45HKD, a ziadna colnica ma neobtazovala
  (pisu to aj vo svojich FAQ). Ale kamaratovi, co objednaval
nenapisali tu cenu, a colnici chceli vediet co je to za polozku,
kolko stala, a aj link na tu stranku (zajtra mozem zistit, ci
nieco plaitil, a doplnim). Doprava je bezne 2-3 tyzdne.

Slavo T.