[OT] fotovoltaika - orientace stechy

Ales Martinek ales.martinek@jubilant.cz
Neděle Duben 13 12:58:45 CEST 2008

Co se tyce vykupnich cen, tak jsem nasel cenove rozhodnuti ohledne
minimalnich cen ERU z roku 2005. viz.
http://www.mve.cz/soubory/cen_rozhod.htm
Jinak vykupni cena  z MVE je max. 2340kc/MWh. Coz vuci tomu ze se
vetsina energie spotrebuje v miste vyroby neni moc. Jinak dotace jsou po
cele priblizne stejne velke jak v SK tak v nasem kocourkove.

Ales Martinek