Ipaq HP614c - problemy

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Duben 12 17:36:13 CEST 2008

Pokud je to nějaký nový model, tak může mít dost neodladěný firmware. U
synchronizace bývá problém se starou verzi ActiveSync, chce to nejnovější
(tuším 4.5). A taky může být na PC problém s BT driverem. Setkal jsem se s
problémem, že AS 4.2 fungoval OK, ale 4.5 ne. Pomohl upgrade na nejnovější
drivery BT. Na internetu se dá najít neoficiální verze nejnovějších driverů
od Broadcommu fungující na všech zařízeních, výrobci se totiž občas
neobtěžují aktualizovat drivery (včetně třeba HP).