vonkajsia VF priesvitna krabicka

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Sobota Duben 12 16:31:20 CEST 2008

Je to jen otazka materialu a toho, jestli na to bude svítit slunicko. Po
pravde vím o tom materiálu prdlajs, asi jsem  mel při vyberu  stesti. Take
ta konzolka to kryje pred sluncem.  Byl jsem se na to podivat:, krabicka je
stale, po 5 letech, mekka. Mozna vyrobci pridavaji do plastovych obalu neco,
aby rychleji starly (ekologie). Pravda je, že igelit na slunicku se rosype
po par mesicich a v zemi vydrzi roky.
Vladimir

Já se musím přidat k "nedoporučení" takového řešení.
Před lety, když byly WiFi karty ještě poměrně málo rozšířené, jsem si
natáhnul Internet pomocí radiových modemů Siemens, které normou DECT
protáhly seriovou linku. Jeden z modemů jsem umístil do kanistru na střechu
mezi antény. Po pěti letech, když jsem tu linku rušil a kanystr sundaval,
jsem se nestačil divit. Jakmile jsem se kanystru dotknul, rozsypal se na
tisíc střípků.

Vojta Bubník