[OT] Redukcni tubus na fotak Canon

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Duben 12 15:09:29 CEST 2008

Jeste jen dodam, ze to bylo cca v roce 1969.
Jindra Polivka

Diky za info a diky netu jsem se zase neco hezkeho dozvedel.
A jen tak na okraj, jak jsem zacinal s fotkami.
Moje maminka pracovala u firmy Strojexport ( Vaclavske nam. 56) a ja ji
tehdy chodil do prace pomahat a pokazde jsem stal s otevrenou pusou u vylohy
obchodu s foto hned vedle a dovnitr jsem se vubec neodvazil.
Na ty nadherne veci jsem nemel penize a strasne jsem chtel zvetsovak.
V popelnici jsem tehdy nasel detskou promitacku a protoze jsem nebyl s
vysledkem spokojeny, tak jsem jeji predni cast vymenil za cast z nejakeho
ruskeho fotaku na kinofilm. Najednou to moc hezky kreslilo a ja byl v sedmem
nebi.
Hezky jarni den.
Jindra Polivka

K tomu zaveru - ten pan se jmenoval Gottstein a jeho fotoaparáty Bednaflex.
Mam jeho nadhernou knizku Pohledy na svet.

Vladimir