[OT] fotovoltaika - orientace stechy

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Duben 12 13:09:44 CEST 2008

 12.4.2008, 13:00:54

Panel "vyrabi" kdyz na nej dopada svetlo. Je li prime nebo rozptylene
je celkem jedno, ani ucinost panelu se +- autobus nemeni. Co se meni
dle orientace panelu, je intenzita osvetleni a te je primo umerne
mnozstvi produkovane energie.
Jak moc to bude v konkretnim pripade, jde urcit podle ruznych tabulek,
vzorecku a knih.
treba: http://ava!!xsphere.com/ebooks/engeneering_technology/solar_energy_fundamentals_and_modeling_yechniques.html

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz